מזמינים אתכם להכיר אותנו יותר טוב. להתחבר למקום, ולהתקרב לטבע. להכיר לעומק מהי עשייה בת- קיימא, להתעדכן על הנעשה בכרמים וללמוד עלינו בכל ביקור משהו חדש.

סיפור תמצית היין - כרם הסלע

30/07/2018
סיפור תמצית היין - כרם הסלע

בציר 2018 החל ממש לפנות בוקר בין שבת לראשון - וההתרגשות בשיאה. יופי של זמן להשיק יין חגיגי ומרתק.

מיכה ועדיה, יינן היקב, מזה כשנים עשר שנים מקדיש זמן רב בקידום ובשיפור גידול ענבי היין בכרם, עבודה מרתקת ואינסופית המגייסת ממנו ומהצוות כל דקה אפשרית לשיפור, לימוד ומחקר בלתי פוסק.

סדר היום של מיכה מתחיל בכרם כאשר הוא נפגש עם אחד מששת הכורמים וביחד הם חושבים כיצד לשפר את טכניקות גידול הגפן - בעזרת שימוש בטכניקות ידועות ומוכרות לצד אלו החדשות המיובאות מהעולם באמצעות יועצי יין מהשורה הראשונה.

בציר 2015 זכור כשנה בולטת ואיכותית במיוחד - בכרמי היין בגליל העליון אין דרמטיות קיצונית בין שנה ושנה, אולם בשנה זו מזג האוויר בלט וזכור בזכות סופת חול מדברית שהגיעה מהמזרח בחודש ספטמבר ונשטפה בגשמים כלא הייתה. מצב האדמה והגפן לצד הידע היינני הביאו לרמת איכות גבוהה במיוחד.


כאשר הענבים הגיעו ליקב המשכנו לעקוב אחריהם בשקיקה. בלטו במיוחד ענבי הסירה שהתאפיינו כבר בהתחלה באופי עוצמתי, בולט, בועט, מלא צבע ונוכחות מרשימה וכל כך טעימה שנבחר לא לעשות מה שאנו עושים כל שנה ובמקום לשלב את הזן במירון, ביראון באלון או אלה, הוחלט – להוציא יין מיוחד המבטא את הכרם ומדגיש את האופי המיוחד של הזן - כך עם הרבה השקעה, סבלנות ומעקב צמוד - נולד היין – כרם הסלע 2015.

אנו מקדישים את היין הזה לכל אוהבי הגליל, לעבודה המשותפת עם הכורמים הנפלאים שלנו ולצוות היקב . כולם שותפים מלאים ביצירת היין המתחיל בכרם , כולם מגלים איכפתיות רבה ועסוקים בשיפור האיכות הבלתי פוסקת.

כמו שהבטחנו עם השקת כרם יפתח אנו ממשיכים ומשיקים בהתרגשות עוד יינות מכרם יחיד המספרים סיפור של מקום, סיפור של שיתוף פעולה, סיפורו של יקב הרי גליל .

היין עטוף בתיק בד מיוחד המאפשר שמירה על היין ושימוש חוזר כמתנה למי שאוהבים במיוחד.

תהנו.
יקב הרי גליל

בפתחו של בציר 2018
22/07/2018
מיכה ועדיה
עונה על כל הציפיות
בשנים האחרונות, כמעט בלתי אפשרי לנהל שיחה בנושאים קולינאריים, בלי לדבר על בישול עונתי. אז נכון, שקצת יותר מסובך לגשת לשוק, כדי לרכוש ירקות ו...
27/06/2018
השועל הירוק
סרטון
03/03/2020
להזמנת מקום